مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 22:202023-09-30سياسي

طولانی شدن پرداخت مطالبات چای کاران ظلم به کشاورز است


نماینده مردم شفت و فومن در مجلس، دیر پرداخت کردن مطالبات چای کاران را نوعی ظلم و تحمیل ضرر به کشاورزان برشمرد و گفت: وزیر جهاد کشاورزی بابت استمرار مشکلات چای کاران و بدعهدی سازمان چای در پرداخت مطالبات از وکلای مجلس اخطار و تذکر دریافت کرده است.

- خلیل بهروزی فر نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نارضایتی بخشی از کشاورزان اظهار کرد: در مجلس و فراکسیون محصولات استراتژیک و محصولات وابسته، به وزیر جهاد کشاورزی تذکرات مبسوطی پیرامون مسائل چای و برنج داده شده است.

وی با اشاره به سطح وسیعی از اعتراضات چای کاران شمالی افزود: در برخی از محصولات نظیر چای جدای از واردت با بدعهدی در پرداخت مطالبات هستیم و این مسئله بسیار کشاورزان را رنجانده است.

نماینده مردم شهرستان های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معوقات دولت و کارخانه ها به چای کاران گفت: در شورای کشاورزی شهرستان فومن به رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان و رییس سازمان چای کشور تذکر داده و از آن ها خواسته ایم تا مطالبات چای کاران که بخش اعظمی از آن باقی مانده را سریعاً پرداخت کند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه مطالبات چای کاران باید هر چه سریع تر پرداخت شود، تصریح کرد: اگر مطالبات چای کاران که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی شدن پرداخت مطالبات چای کاران ظلم به کشاورز است

طولانی شدن پرداخت مطالبات چای کاران ظلم به کشاورز است