مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 21:202023-10-21اقتصادي

96 درصد مطالبات گندم کاران گلستانی پرداخت شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به اینکه 96 درصد طلب گندم کاران گلستانی پرداخت شده است، زمان پرداخت مابقی طلب گندمکاران را اعلام کرد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به اینکه 96 درصد طلب گندم کاران گلستانی پرداخت شده است، زمان پرداخت مابقی طلب گندمکاران را اعلام کرد.

محمدباقر منوچهری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بیش از 555 هزار تن گندم در قالب خرید تضمینی بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از کشاورزان زحمتکش استان گلستان در سال جاری خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ یک هزارو 540 میلیارد تومان طی دو روز 28 و 29 مهرماه به حساب کشاورزان گندم کار استان به عنوان مانده مطالبات گندم واریز شده است، گفت: مابقی طلب گندمکاران طی یکی دو روز آینده به حساب کشاورزان گندمکار واریز خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با بیان اینکه کل مطالبات گندمکاران گلستانی هشت هزار و 350 میلیارد تومان بوده است،گفت: با واریز بخشی از طلب گندمکاران طی دو روز اخیر، مجموع پرداختی مطالبات گندمکاران استان به هفت هزار و 951 میلیارد تومان رسید که با این مقدار پرداختی 96٪ از کل مطالبات پرداخت شد.

منوچهری با اشاره به اینکه قیمت نهایی خرید تضمینی گندم در سال آینده هنوز مشخص نیست و توسط سخنگوی وزارتخانه اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 درصد مطالبات گندم کاران گلستانی پرداخت شد

96 درصد مطالبات گندم کاران گلستانی پرداخت شد