مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-12اقتصادي

برنج مازندران باید در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس عرضه شود


سرپرست سازمان جهادکشاورزی مازندران با بیان اینکه از استاندار مازندران برای پیگیری توسعه صادرات محصولات کشاورزی از مسیر دریایی تشکر می کنم، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نشست صمیمی با اتحادیه ها و تشکل های بخش کشاورزی اظهار کرد: نخستین روزی که به عنوان خادم بخش کشاورزی در سازمان حضور پیدا کردم به دنبال این بودم با تشکل ها به صورت دوره ای نشست برگزار کنم.

 وی با بیان اینکه به صورت فصلی در خدمت مجموعه تشکل ها هستم تا بتوانیم با یکدیگر ارتباط تنگاتنگ داشته باشیم، افزود: اتحادیه ها و تشکل ها و صنوف کشاورزی مازندران ساماندهی شوند و به مجموعه ای قدرتمند تبدیل شوند.

 سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: با صدای بلند می گویم که افتخار می کنم اولین مجموعه ای که از این فرزند بخش کشاورزی اعتماد و حمایت کرد و با تمام وجود پای فرزند بخش کشاورزی ایستاد، تشکل های بخش کشاورزی بودند و این امر وظیفه بنده را در مقابل خدمت به کشاورزان استان چندبرابر سنگین تر می کند.

 مؤمنی بیان کرد: دولت های پیشرفته، اتحادیه ها و تشکل های قدرتمند دارند و منشأ قدرت بخش کشاورزی اتحادیه ها هستند و تشکل ها به بخش کشاورزی قدرت می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنج مازندران باید در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس عرضه شود

برنج مازندران باید در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس عرضه شود