مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-07اجتماعي

اتوبان موج های آبی!


زنجان که بعدها به نام آزادراه پیامبر اکرم(ص) نام گذاری شد یکی از مهم ترین و پرترددترین آزادراه های مواصلاتی کشور است ولی با گذشت 12 سال از افتتاح همچنان نواقص فراوانی دارد و پر از چاله است.

-   *وضعیت اسفناک آسفالت آزادراه تبریز- زنجان وضعیت آسفالت آزادراه تبریز- زنجان که به عنوان تنها شاهراه ترانزیتی کشور به اروپا مطرح بوده، نامناسب است.

آزادراه تبریز- زنجان با اینکه مسیری ترانزیتی و مهم بوده ولی دست اندازهای خطرناک و چاله های عمیق و آسفالت نامناسب در این مسیر مشهود است.

رانندگان این مسیر 300 کیلومتری می گویند وقتی با سرعت مجاز 120 کیلومتر بر ساعت در این آزادراه حرکت می کنیم، مواجه شدن با دست اندازهای عمیق وضعیتی خطرناک و مهلک ایجاد می کند، هرچند اگر مسافران از تصادف و سانحه رانندگی در امان باشند آسیب جدی به شاسی خودرو وارد خواهد شد.

با اینکه از افتتاح آزادراه تبریز- زنجان بیش از 10 سال سپری می شود ولی همچنان این مسیر ترانزیتی نواقص فراوانی به خصوص در وضعیت آسفالت دارد.

*مردم از شکستن چندین باره شاسی خودروهایشان در بزرگراه تبریز ـ زنجان گله مندند وضعیت آسفالت اتوبان زنجان- تبریز و چاله های آن به حدی رسد که نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  در سفر 19 خرداد 1402 در قالب سفر دوم رییس به آذربایجان شرقی  در شورای اداری استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبان موج های آبی!

اتوبان موج های آبی!