مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-09اقتصادي

توافق ایران و آذربایجان بر روی کریدور ارس


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: پروتکل های ساخت پل مرزی اتومبیل رو و پل راه آهن در منطقه کلاله-آغبند بر روی رودخانه ارس به امضای معاونان وزیر ایران و آذربایجان رسید و مقرر شد طرح احداث این دو پل در کارگروه فنی-اجرایی و اقتصادی دو کشور تهیه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، خیراله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری نشست روسای کمیسیون مشترک ایران و کشور جمهوری آذربایجان  اظهار کرد: این نشست با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان و شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر آذربایجان به منظور بررسی و پیگیری موضوعات مندرج در آخرین تفاهم نامه کمیسیون مشترک دو کشور برگزار شد.

وی بررسی پیشرفت مصوبات جلسه مشترک روسای کمیسیون دو کشور که تابستان سال جاری در آستارای ایران برگزار شد را از مسائل مطرح شده در این جلسه اعلام کرد.

خادمی همچنین از مبادله پروتکل ساخت پل مرزی اتومبیل رو بر روی رودخانه ارس میان دو کشور خبر داد و گفت: احداث این پل در منطقه کلاله-آغبند به امضای طرفین رسید و در این سفر عملیات اجرایی آن آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق ایران و آذربایجان بر روی کریدور ارس

توافق ایران و آذربایجان بر روی کریدور ارس