مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-10دانش

مهارت آموزی دانشجویان موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در سال تحصیلی جدید


معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به تلاش برای ارائه بهترین خدمات آموزشی به دانشجویان گفت: امسال خدمات ویژه ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده است و به غیر از آموزش، - ایسنا/خوزستان معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به تلاش برای ارائه بهترین خدمات آموزشی به دانشجویان گفت: امسال خدمات ویژه ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده است و به غیر از آموزش، مهارت آموزی دانشجویان نیز مدنظر است.

احسان برملا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت نام نودانشجویان موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان از 17 مهرماه آغاز شده است.

این موسسه 14 کدرشته کارشناسی پیوسته دارد و امسال ظرفیت پذیرش دانشجو برای این موسسه از سوی سازمان سنجش 700 نفر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این 14 کدرشته کارشناسی شامل رشته های مهندسی برق، مهندسی عمران، معماری و کامپیوتر در دانشکده فنی و مهندسی و رشته های مشاوره و روانشناسی، زبان و ادبیات انگلیسی، حسابداری و مدیریت در دانشکده ادبیات و علوم انسانی هستند.

در دوره کاردانی نیز رشته نرم افزار کامپیوتر تدریس می شود.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان با بیان اینکه در همه گروه های آموزشی این موسسه به جز حسابداری، کارشناسی ارشد رشته ها نیز تدریس می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی دانشجویان موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در سال تحصیلی جدید

مهارت آموزی دانشجویان موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در سال تحصیلی جدید