مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-17ورزشي

اجرای طرح ملی رویداد روایت دختر ایرانی در همدان


مدیر کل امور بانوان استانداری همدان از اجرای طرح ملی رویداد روایت دختر ایرانی «ردا» در همدان خبر داد.

- فاطمه ستاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای طرح ملی رویداد روایت دختر ایرانی ردا (روایت زن باشرف و بااستعداد ایرانی) خبر داد و اظهار کرد: این طرح با مشارکت 50 دختر کنش گر اجتماعی از استان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

وی افزود: رویداد روایت دختران ایرانی از دی ماه سال گذشته در کرمان با عنوان سلما کلید خورد؛ و طرح ردا نیز با عنوان زن بااستعداد و باشرف ایرانی که مورد تأکید مقام معظم رهبری بود، آغاز شده و اجرا می شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری همدان افزود: یکی از ابزارهای مقابله با دشمن در جنگ روایت ها، استفاده از ظرفیت روایتگری در بانوان خواهد بود و در همین راستا دوره رویداد روایت دختر ایرانی و ایجاد باشگاه در استان رقم خواهد خورد و در این رویداد بانوان با استعداد و با شرف استان به همه معرفی شوند.

وی گفت: امروزه یک جنگ ترکیبی تمام عیار و یک معرکه احزاب علیه انقلاب اسلامی در جریان است که زن ایرانی را مورد هدف قرار دادند.

ستاری با بیان اینکه موضوع زن از مهمترین محورهای روایت سیاه غرب است به ویژه دختران و نوجوانان افزود: به فرموده مقام معظم رهبری زن باشرف و بااستعداد ایرانی که غرب را عصبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی رویداد روایت دختر ایرانی در همدان

اجرای طرح ملی رویداد روایت دختر ایرانی در همدان