مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-23اقتصادي

افتتاح فاز اول کارخانه لاستیک خرم آباد پایان 1403


کارخانه لاستیک سازی خرم آباد پس از گذشت چندین سال از کلنگ زنی بالاخره پایان 1403 افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/لرستان کارخانه لاستیک سازی خرم آباد پس از گذشت چندین سال از کلنگ زنی بالاخره پایان 1403 افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

لاستیک سازی خرم آباد یکی از طرح های صنعتی نیمه تمام خرم آباد است که کلنگ آن سال 93 با حضور رییس دولت قبلی به زمین زده شد و قرار بر این شد که ظرف 36 ماه به بهره برداری برسد.

در این رابطه بهمن جعفری، مدیرکل صمت لرستان در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت کارخانه لاستیک خرم آباد اظهار کرد: پایه و اساس این طرح در سال 94 شروع شده و دارای مصوبه دولت قبل است.

وی اضافه کرد: لاستیک خرم آباد با مشارکت ایدرو ( سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) شروع شده که 81 درصد متعلق به بخش خصوصی و 19 درصد متعلق به ایدروست.

مدیرکل صمت لرستان با بیان اینکه کارخانه لاستیک خرم آباد در زمینی به مساحت 60 هکتار در شهرک صنعتی شماره 3 خرم آباد قراردارد، گفت: قرار بر این بود که این مجموعه 50 هزار تن در سال لاستیک سبک و سنگین تولید کند و با عاملیت بانک صنعت و معدن ارز مورد نیاز آن که بالغ بر 200 میلیون دلار است تامین شود؛ تمام اقدامات، فرایندها و مصوبات لازم برای این پروژه اخذ شده بود تا اینکه در سال 98 به دلیل تحریم ها و از طرفی فس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز اول کارخانه لاستیک خرم آباد پایان 1403

افتتاح فاز اول کارخانه لاستیک خرم آباد پایان 1403