مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-04پزشكي

با این رژیم غذایی، آنفلوآنزا را از خود دور کنیم


یک کارشناس تغذیه با اشاره به لزوم تقویت سیستم ایمنی از طریق تغذیه سالم گفت: مصرف مایعات برای حفظ رطوبت گلو و مصرف غذاها و سبزیجات حاوی آنتی اکسیدان های ضروری در فصول سرد، - ایسنا/البرز یک کارشناس تغذیه با اشاره به لزوم تقویت سیستم ایمنی از طریق تغذیه سالم گفت: مصرف مایعات برای حفظ رطوبت گلو و مصرف غذاها و سبزیجات حاوی آنتی اکسیدان های ضروری در فصول سرد، به تقویت سیستم ایمنی و مقاومت در برابر بیماری های ویروسی و تنفسی کمک می کند.

لعیا عرب در گفت و گو با ایسنا، افزود: یکسری از بیماری ها و مسائل که مرتبط با سلامتی ما هستند مثل آلرژی فصلی، آنفلوآنزا و ویروس های کرونا در فصول سرد سال شایعتر شده و حتی مشکلات گوارشی نظیر یبوست که به دلیل تغییر نوع تغذیه و نوشیدن کم مایعات ممکن است ایجاد و کمتر به نظر آید، افزایش می یابد.

با شناخت این بیماری ها و اینکه بدانیم چگونه می توانیم با تغذیه مناسب سیستم ایمنی بدنمان را تقویت کنیم دیگر اولین راه حل و اقدام را درمان قرار نمی دهیم و راه حل های اساسی و پیشگیری را از طریق تغذیه دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: در تقویت سیستم ایمنی از راه تغذیه استفاده از مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها مهم و مورد توجه هستند که نقش مستقیم و تأثیرگذاری در عملکرد سیستم دفاعی بدن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این رژیم غذایی، آنفلوآنزا را از خود دور کنیم

با این رژیم غذایی، آنفلوآنزا را از خود دور کنیم