مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 21:202023-10-14سياسي

افتتاح بازارچه اشتغال زایی بانوان در بهبهان


فرمانده سپاه بهبهان از افتتاح و راه اندازی بازارچه اشتغال زایی ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد.

- روح اله قاسمی خشاب فرمانده سپاه بهبهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد:  با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع اقتصاد متکی بر اقتصاد مقاومتی و با توجه سیاست ها و اقدامات سپاه پاسدان در حمایت و ترویج اقتصاد مقاومتی در کشور، سپاه ناحیه بهبهان با همکاری بسیج جامعه زنان در راستای حمایت بانوان سرپرست خانوار بازارچه اشتغال زایی فدک راه اندازی شد.

فرمانده سپاه بهبهان عنوان کرد: زنان ما با تأسی از معارف دینی و راهنمایی های مقام معظم رهبری در کنار مردان نقش مؤثری را در جامعه ایفا می کنند و همواره برای تحقق  زندگی ایده آل می کوشند و امروزه با حمایت های جامعه، نقش زنان در زمینه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیشتر به چشم می خورد و حتی در برخی موارد زنان از مردان نیز پیشی گرفته و موفق عمل می کنند.

وی افزود: در راستای حمایت از بانوان سرپرست خانوار و فعال در حوزه صنایع دستی با توجه به اعطای تسهیلات اشتغال زایی به این بانوان این بازارچه جهت ارائه محصولات تولید شده به بازار فروش است.

قاسمی خشاب تصریح کرد: در این مرکز اشتغال زایی 40 نفر به صورت مستقیم و 80 نفر به صورت غیر مستقیم شروع به کار خواهند کرد و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بازارچه اشتغال زایی بانوان در بهبهان

افتتاح بازارچه اشتغال زایی بانوان در بهبهان