مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 13:162023-10-16پزشكي

متاهلان دارای سلامت روان بهتری هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صباحی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع هفته سلامت روان اظهار داشت: اختلالات روانی در تاهل کمتر است و افراد مجرد و افرادی که طلاق گرفته و یا همسر خود را از دست داده اند دچار اختلالات بیشتری می شوند و سطح اقتصادی، اجتماعی و تحصیلات پایین یک خطر در بروز اختلالات روانی است و ارائه مهارت ها و تکنیک های ساده برای مدیریت استرس می تواند به کاهش اختلالات روانی کمک کند.

80 درصد افراد دارای اختلالات روانی بیمار نیستند مدیر گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سخنانی اظهار کرد: آدمیزاد یک وجود واحد است و ما به صورت تخصص او را مجزا می کنیم، بنابراین باید یک دید کل نگر به انسان داشت تا جامعه سالمی داشته باشیم.

صباحی ادامه داد: ما آدم هستیم و نمی توانیم فارغ از درد و رنج دیگران باشیم برای اینکه بتوانیم موثر باشیم باید از خودمان شروع کنیم و جنبه های جسمی و روانی را مورد توجه قرار دهیم و بعد به دیگران بپردازیم.

وی عنوان کرد: اگر در رسانه اخبار ضد و نقیض باشد، تاثیر بیشتری بر سلامت روان دارد و همه موظف هستیم به سلامت روان کمک کنیم و این در حالی ست که بیماری های روانی ازجمله افسردگی و سوء مصرف موادمخدر رتبه های بالایی دارند که هرچند موجب مرگ نمی شوند، اما یکی از دلایل مرگ تدریجی ست و باری که مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متاهلان دارای سلامت روان بهتری هستند

متاهلان دارای سلامت روان بهتری هستند