مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-04اجتماعي

افزایش سختگیری ها نسبت به ورود اتباع به کشور/ بهبود همکاری های مرزی طالبان


هرچه پیش می رویم، اقدامات سختگیرانه و ممانعت از ورود اتباع بیشتر می شود، در خصوص جوی که اکنون در مورد افزایش تعداد افغان ها در کشور ایجاد شده، - ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: هرچه پیش می رویم، اقدامات سختگیرانه و ممانعت از ورود اتباع بیشتر می شود، در خصوص جوی که اکنون در مورد افزایش تعداد افغان ها در کشور ایجاد شده، نگرانی وجود ندارد؛ بهترین کنترل در مرزهای کشور در خراسان رضوی اتفاق می افتد.

سردار مجید شجاع امروز 12 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی که در ستاد فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: هر سال از 13 مهر هفته گرامیداشت فراجا برگزار می شود.

شعار امسال فراجا شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگزار بوده که با بومی سازی در مرزبانی به نام مرزنشین قانون مدار و مرزبان خدمتگزار است.

وی افزود: پنجشنبه اولین روز این هفته است که به نام مرزبان انقلابی، سرباز فداکار، ایثار و شهادت نامگذاری شده و مهمترین برنامه این روز غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا به صورت همزمان در سراسر کشور است.

دیدار و تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در سطح استان، اجرای طرح مردم یاری که در سایر ایام سال نیز اتفاق می افتد، دیدار و دلجویی از خانواده سربازان متوفی و برگزاری ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سختگیری ها نسبت به ورود اتباع به کشور/ بهبود همکاری های مرزی طالبان

افزایش سختگیری ها نسبت به ورود اتباع به کشور/ بهبود همکاری های مرزی طالبان