مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-03اقتصادي

ابطال مجوز معدن شن و ماسه مهریز


استاندار یزد از ابطال مجوز معدن شن و ماسه در مهریز خبر داد و گفت: این معدن تاکنون اقدام و فعالیتی نداشته و شروع به فعالیت آن ممکن است مسائل و تبعاتی ایجاد کند که دستور انتزاع صادر و مجوز آن باطل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی در جریان بررسی سیل بندها و بندهای خاکی مهریز اظهار کرد: به همت و تلاش دستگاه های اجرایی استان و ستاد بحران اقدامات خوبی در زمینه مقابله با سیلاب احتمالی صورت گرفته است و از سال گذشته تاکنون بیش از 250 میلیارد تومان در حوزه های مختلف پیشگیری و مقابله با سیلاب هزینه شده است و در این زمینه تعدادی از بندهای خاکی اصلاح و یا احداث شده است.

وی با اشاره به این که برخی مداخلات و تعرض ها و تصرفات حریم رودخانه در سالیان متوالی صورت گرفته و در زمان بارندگی حادثه ساز می شود ادامه داد: یکی از این مداخلات در حوزه و حریم رودخانه ها، معادن شن و ماسه هستند و همچنین برداشت غیرمجاز از آنها که مقرر شد در نشست شورای معادن استان نسبت به این موضوع رسیدگی شود.

استاندار یزد گفت: حداکثر اقدامات در مقابله با سیلاب با اعتبارات و تجهیز و پای کار آمدن بخش خصوصی انجام گرفته و هنوز هم کارهایی مانده که باید پیگیری و انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال مجوز معدن شن و ماسه مهریز

ابطال مجوز معدن شن و ماسه مهریز