مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-04سياسي

اقدامات مطلوب در چهارمحال وبختیاری در جهاد آبرسانی


با همت دولت و ورود قرارگاه امام حسن(ع) اقدام جهادی در راستای جهاد آبرسانی در حال رخ دادن است، البته در چهارمحال و بختیاری این مساله دیر آغاز شده اما اقدامات مطلوب و ارزشمندی در حال انجام است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با همت دولت و ورود قرارگاه امام حسن(ع) اقدام جهادی در راستای جهاد آبرسانی در حال رخ دادن است، البته در چهارمحال و بختیاری این مساله دیر آغاز شده اما اقدامات مطلوب و ارزشمندی در حال انجام است.

غلامعلی حیدری 12 مهرماه در بازدید از مناطق محروم شهرستان کوهرنگ با اشاره به لزوم ریشه کنی غبار محرومیت از چهره مردم، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی کارهای خوب و بزرگی در مناطق محروم انجام شده، گرچه تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور محرومیت زدایی و توزیع منابع به صورت عادلانه با اولویت مناطق محروم بوده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هیات دولت برای توسعه دو شهرستان کوهرنگ و اندیکا مصوبه ویژه ای داشته و اعتبارات خوبی در کوتاه مدت و میان مدت به این سمت سرازیر شده، به طوری که برای محور شهرکرد_فارسان_باباحیدر_ کوهرنگ و فاضلاب کوهرنگ ماده 23 گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این شهرستان عقب افتادگی و محرومیت تاریخی وجود دارد، تصریح کرد: با همت دولت و ورود قرارگاه امام حسن(ع) اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مطلوب در چهارمحال وبختیاری در جهاد آبرسانی

اقدامات مطلوب در چهارمحال وبختیاری در جهاد آبرسانی