مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-09بين الملل

تحقیقات لندن درباره قتل عام خودسرانه افغان ها توسط نیروهای ویژه انگلیسی


مقامات انگلیس تحقیقات عمومی در خصوص کشتار خودسرانه 80 افغان توسط اعضای سه واحد از نیروهای ویژه ارتش انگلیس را از امروز (دوشنبه) به دنبال درخواست خانواده های قربانیان برای کشف حقیقت پشت مرگ آنها به جریان انداختند.

- مقامات انگلیس تحقیقات عمومی در خصوص کشتار خودسرانه 80 افغان توسط اعضای سه واحد از نیروهای ویژه ارتش انگلیس را از امروز (دوشنبه) به دنبال درخواست خانواده های قربانیان برای کشف حقیقت پشت مرگ آنها به جریان انداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور عزیز که برادرش و همسر او در تاریخ ششم اوت 2012 هنگام خواب در یورش شبانه نیروهای ویژه انگلیسی هدف اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شدند، گفت، امیدوار است این تحقیقات مشخص سازد که چرا خانه او هدف یورش قرار گرفت.

به نوشته روزنامه گاردین ، به گفته منصور عزیز، دو کودک آنها نیز در این رخداد در اثر اصابت گلوله مجروح شدند و او و اعضای بازمانده خانواده می خواهند حقیقت را بدانند.

او در بیانیه ای که به واسطه وکلایش منتشر کرد، نوشت: ما از دادگاه می خواهیم به صحبت های این کودکان گوش داده و عدالت را اجرا کند.

شرکت حقوقی لی دی که وکالت منصور عزیز و دیگر اعضای خانواده های قربانیان را بر عهده دارد گفت، هر چند در آن زمان رسانه های خبری افغان گزارش کشته یا زخمی شدن غیرنظامیان در این حمله را منتشر کردند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات لندن درباره قتل عام خودسرانه افغان ها توسط نیروهای ویژه انگلیسی

تحقیقات لندن درباره قتل عام خودسرانه افغان ها توسط نیروهای ویژه انگلیسی