مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-17بين الملل

حزب الله؛ دژ مستحکم امنیتی در منطقه


جنبش حزب الله لبنان یکی از جنبش های موفق در جهان اسلام است که علاوه بر ایستادگی بر مواضع داخلی و منطقه ای خود نظیر پیروی از ولایت فقیه، مبارزه با رژیم صهیونیستی، - حمایت از محور مقاومت و حمایت از دولت قانونی سوریه، درک بالایی از تحولات امنیتی، سیاسی و اجتماعی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه مردم سالاری در سرمقاله شماره امروز خود به قلم سجاد عابدی نوشته است: حملات سایبری حزب الله مدت ها است که دولت های خاورمیانه و غرب را نگران کرده است.

در ژانویه 2021 مشخص شد که یک واحد سایبری وابسته به حزب الله معروف به چدار (Cedar APT) لبنان، بیش از یک سال به شرکت های مخابراتی و ارائه دهندگان اینترنت در ایالات متحده، بریتانیا، اسراییل، مصر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، اردن، فلسطین و لبنان حمله کرده است.

مأموران سایبری چدار همچنین موفق شدند برای جمع آوری داده های حساس، شبکه های داخلی برخی شرکت ها مانند شرکت ارتباطات مرزی مستقر در ایالات متحده را هک کنند.

در سال 2010، دولت اوباما، حزب الله را فنی ترین گروه تروریستی در جهان توصیف کرد.

شهرت دیرینه حزب الله در اجرای عملیات روانی به فضای مجازی نیز کشیده شده است.

در طول همه گیری کرونا، این گروه آموزش های سایبری در مورد جنگ اطلاعاتی را در فضای مجازی ارائه کرد و مهم تر از آن، آموزش سایبری حزب الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله؛ دژ مستحکم امنیتی در منطقه

حزب الله؛ دژ مستحکم امنیتی در منطقه