مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:502023-09-25حوادث

کیفرخواست پرونده شهادت مامور نیروی انتظامی در مسجدسلیمان صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان گفت: پس از بازداشت متهم پرونده شهادت استوار یکم سعید پویان و انجام و تکمیل تحقیقات مقدماتی، - رییس کل دادگستری خوزستان گفت: پس از بازداشت متهم پرونده شهادت استوار یکم سعید پویان و انجام و تکمیل تحقیقات مقدماتی، کیفرخواست پرونده در کمتر از یک ماه صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان گفت: پس از بازداشت متهم پرونده شهادت استوار یکم سعید پویان و انجام و تکمیل تحقیقات مقدماتی، کیفرخواست پرونده در کمتر از یک ماه صادر شد.

وی گفت: پس شهادت استوار یکم سعید پویان با رصد اطلاعاتی متهم در استان فارس دستگیر شد و با انجام تحقیقات مقدماتی، قرار نهایی و صدور کیفرخواست، پرونده در مدت زمان کمتر از یک ماه تکمیل و برای رسیدگی و محاکمه متهم به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان این که حضور مقتدرانه پلیس در جامعه امنیت عمومی شهروندان را تامین می کند، افزود: با کسانی که از قانون تمرد کنند یا در مقابل انجام وظیفه ضابطین قضایی مقاومت کنند، برخورد قانونی قاطع صورت خواهد گرفت.

شهید سعید پویان 28 مردادماه هنگام تلاش برای دستگیری یکی از متهمان به سرقت در شهر مسجدسلیمان، به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست پرونده شهادت مامور نیروی انتظامی در مسجدسلیمان صادر شد

کیفرخواست پرونده شهادت مامور نیروی انتظامی در مسجدسلیمان صادر شد