مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 22:152023-10-22اقتصادي

ایجاد دفاتر پستی متناسب با محصولات استراتژیک شهرهای گیلان


مدیرکل پست گیلان، با اشاره به ایجاد دفاتر پستی متناسب با محصولات استراتژیک هر شهر، گفت: برندسازی و توسعه تجارت الکترونیک در مناطق شهری گیلان بر پایه محصولات بومی محلی از مزایای ایجاد این نوع دفاتر است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل پست گیلان، با اشاره به ایجاد دفاتر پستی متناسب با محصولات استراتژیک هر شهر، گفت: برندسازی و توسعه تجارت الکترونیک در مناطق شهری گیلان بر پایه محصولات بومی محلی از مزایای ایجاد این نوع دفاتر است.

محمدحسین هوشنگی در گفت وگو با خبرنگاران، پست را یکی از قدیمی ترین سازمان های ایجاد شده در کشور دانست و اظهار کرد: ایجاد نظم اجتماعی و جلوگیری از ترددهای غیر ضرور از مهم ترین مزایای خدمات پستی است.

وی با بیان اینکه 600 نفر با مجموعه پست استان گیلان همکاری می کنند، افزود: پست برقرار کننده ارتباطات موثر بوده و زیر ساخت و بازوی اصلی تحقق دولت الکترونیک محسوب می شود.

مدیرکل پست گیلان، پست را یکی از ارکان رشد اقتصاد دیجیتال در کشور دانست و تصریح کرد: با تلفیق خدمات سنتی و نوین توانستیم گام موثری در مسیر هوشمندسازی برداشته و شرکت ملی پست به عنوان سکوی تجارت الکترونیک در کشور نقش راهبری لجستیکی توسعه اقتصاد دیجیتال را برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دفاتر پستی متناسب با محصولات استراتژیک شهرهای گیلان

ایجاد دفاتر پستی متناسب با محصولات استراتژیک شهرهای گیلان