مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-18سياسي

برای اراضی کشاورزی با هر مساحتی سند صادر می شود


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با بیان اینکه برای اراضی کشاورزی با هر مساحتی سند صادر می شود، گفت: حدنگاری و صدور اسناد مالکیت کاداستری برای تمام پهنه های سرزمینی، - ایسنا/کرمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با بیان اینکه برای اراضی کشاورزی با هر مساحتی سند صادر می شود، گفت: حدنگاری و صدور اسناد مالکیت کاداستری برای تمام پهنه های سرزمینی، دغدغه و مطالبه رهبر معظم انقلاب است و با تحقق این امر، میزان ورودی پرونده به دستگاه قضایی قریب به 40 درصد کاهش می یابد.

سیدمهدی هاشمی شامگاه 25 مهرماه در دیدار فرماندار شهرستان سیرجان درخصوص وضعیت حدنگاری در این شهرستان با اشاره به تحقق 99.

4 درصدی صدور اسناد مالکیت اراضی ملی شهرستان سیرجان، اظهار کرد: با توجه به اتمام حدنگاری اراضی ملی، کار ویژه سازمان ثبت اسناد و املاک در سال جاری، صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی است که پیشرفت خوبی در این زمینه حاصل شده است.

او افزود: رفع تداخل اراضی ملی و مستثنیات، پیش زمینه صدور اسناد حدنگار کشاورزی محسوب می شود و در این زمینه اقدامات خوبی در کمیسیون رفع تداخلات صورت گرفته است که باید با هم افزایی همه دستگاه ها و اقدام جهادی این روند سرعت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اراضی کشاورزی با هر مساحتی سند صادر می شود

برای اراضی کشاورزی با هر مساحتی سند صادر می شود