مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-15سياسي

مجتمع شوق زندگی در سند تحول قضایی مورد توجه ویژه است


معاون راهبردی قوه قضاییه با اشاره به لزوم هم افزایی دست اندرکاران در حوزه اطفال و نوجوانان گفت: مجتمع شوق زندگی نتیجه یک کار جمعی و مشترک بین دستگاه های متولی در حوزه حمایت از اطفال و نوجوانان است که در سند تحول قضایی مورد توجه ویژه است.

- معاون راهبردی قوه قضاییه با اشاره به لزوم هم افزایی دست اندرکاران در حوزه اطفال و نوجوانان گفت: مجتمع شوق زندگی نتیجه یک کار جمعی و مشترک بین دستگاه های متولی در حوزه حمایت از اطفال و نوجوانان است که در سند تحول قضایی مورد توجه ویژه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، سید محمد صاحبکار خراسانی معاون راهبردی قوه قضاییه، در مراسم افتتاح مجتمع شوق زندگی اظهار کرد: مجتمع شوق زندگی نتیجه یک کار جمعی و مشترک بین دستگاه های متولی در حوزه حمایت از اطفال و نوجوانان است که در سند تحول قضایی مورد توجه ویژه است.

وی افزود: قانون حمایت از اطفال و نوجوانان که در سال 1399 به تصویب رسید یک نقطه عطف بود که تقسیم کار ملی در حوزه اطفال و نوجوانان را مشخص کرد.

افراد متعددی سال ها زحمت کشیدند تا قانون حمایت از اطفال ونوجوانان در سال 99 در مجلس مصوب شد و افتتاح مجتمع های شوق زندگی نتیجه آن زحمات است.

معاون راهبردی قوه قضاییه با اشاره به لزوم هم افزایی افزود: در سال های قبل، دستگاه های مختلف در بخش های مختلف مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع شوق زندگی در سند تحول قضایی مورد توجه ویژه است

مجتمع شوق زندگی در سند تحول قضایی مورد توجه ویژه است