مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-05سياسي

نقش تاریخی مهم اردبیل به عنوان دروازه قفقاز


استاندار اردبیل با بیان اینکه اردبیل در طول تاریخ مرکز تحولات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بوده و به عنوان دروازه قفقاز، نقش بسیار مهمی در حوزه اقتصادی ایفا کرده است، - گفت: گردشگری دریچه نگاه هویت ساز و تمدن ساز بوده و استان اردبیل برای میزبانی از حرکت ها و برنامه های امیدآفرین اکو آمادگی دارد.

سیدحامد عاملی 13 مهر در پنجمین نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو که در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: اردبیل در طول تاریخ همواره مرکز تحولات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بوده و به عنوان دروازه قفقاز، نقش بسیار مهمی در حوزه اقتصادی ایفا کرده است.

وی افزود: امروز ایران به شرق جهان و کشورهای آسیایی نگاه ویژه ای داشته و سازمان همکاری اقتصادی اکو می تواند نقش مهمی ایفا کند و گردشگری دریچه این نگاه هویت ساز و تمدن ساز بوده که در این راستا اردبیل برای میزبانی از حرکت ها و برنامه های امیدآفرین آمادگی دارد.

استاندار اردبیل ادامه داد: سازمان همکاری اقتصادی اکو پس از اتحادیه اروپا، بزرگ ترین سازمان بین المللی جهان محسوب می شود و با توجه به ظرفیت های موجود، این سازمان بین المللی می تواند در آینده نقش های مهمی در سطح جهان ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تاریخی مهم اردبیل به عنوان دروازه قفقاز

نقش تاریخی مهم اردبیل به عنوان دروازه قفقاز