مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 06:302023-10-13ورزشي

واکنش حسین رضازاده به وضعیت وزنه برداری ایران


بدن برخی وزنه برداران بخاطر شرایط سنی دیگر جواب نمی دهد و باید تعدادی نفرات جوان به تیم ملی تزریق شوند تا روی آنها سرمایه گذاری کنند.

- حسین رضازاده در گفت وگو با ایسنا درباره عملکرد تیم ملی وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی هانگژو که رضایت بخش نبود و حاصل آن تنها یک مدال نقره در فوق سنگین بود، بیان کرد: تیم ملی وزنه برداری قبل از بازی های آسیایی، مسابقات قهرمانی جهان را داشت و وزنه برداران آنجا فشار زیادی آوردند و در بازی های آسیایی معلوم بود که بدن آنها خسته بود.

از طرفی با آقای انوشیروانی رییس فدراسیون هم که صحبت کردیم، باید چند نفر از وزنه برداران تغییر کنند و نفرات جوان تر بیاوریم تا برای آینده نتیجه خوبی بگیریم و روی آنها سرمایه گذاری کنیم.

باید 8 وزنه بردار جوان به تیم ملی اضافه شوند رضازاده در پاسخ به این پرسش که گرفتن تنها یک مدال نقره برای مردم قابل قبول نیست؟ گفت: در گذشته در فوق سنگین مدال طلا می گرفتیم اما در این دوره وزنه بردار بحرین که از کشور ارمنستان است، مدال طلا را گرفت.

اگر این وزنه بردار ارمنی الاصل نبود ما می توانستیم مدال طلای فوق سنگین را بگیریم.

با این حال باید در همه وزن ها خوب کار شود و شش، هفت وزنه بردار جوان به تیم ملی اضافه شوند تا برای بازی های آسیایی 2026 و المپیک بعدی روی آنها کار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حسین رضازاده به وضعیت وزنه برداری ایران

واکنش حسین رضازاده به وضعیت وزنه برداری ایران