مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:402023-09-23اقتصادي

افزایش 175 مترمکعبی ظرفیت ذخایر آب شرب یزد تا سال آینده


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب یزد با اشاره به ساخت چندین مخزن آب شرب در استان و بهره برداری از آنها تا پایان سال آینده، گفت: با ورود این مخازن به مدار آب شرب استان، - ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب یزد با اشاره به ساخت چندین مخزن آب شرب در استان و بهره برداری از آنها تا پایان سال آینده، گفت: با ورود این مخازن به مدار آب شرب استان، بیش از 175 مترمکعب به ظرفیت ذخایر آب شرب استان افزوده می شود.

جلال عملدار نام برخی از این مخازن را فدک، غدیر خیرآباد، باغ خان و صفاییه ذکر کرد و افزود: در سال 1401، گسترش شبکه توزیع آب شرب در استان یزد 188 کیلومتر بوده که 20 درصد از سال 1400 بیشتر است.

وی تصریح کرد: به منظور تامین آب پایدار برای مشترکان شهری و روستایی استان، در سال گذشته 23 حلقه چاه حفر، 49 حلقه چاه تجهیز و 4 ایستگاه پمپاژ در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر عامل آبفای استان اضافه کرد: در راستای مدیریت مصرف و رصد آب ورودی به شبکه توزیع شهر یزد، چهار شیر گلوب با قطرهای 600 و 800 میلی متر نیز در این شبکه نصب شده است.

وی به اهمیت جلوگیری از هدررفت آب نیز اشاره کرد و گفت: تعویض هفت هزار کنتور خراب و نصب 300 شیر پدالی در اماکن عمومی از جمله فعالیت های شرکت آبفا برای کاهش هدر رفت آب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 175 مترمکعبی ظرفیت ذخایر آب شرب یزد تا سال آینده

افزایش 175 مترمکعبی ظرفیت ذخایر آب شرب یزد تا سال آینده