مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:302023-09-30بين الملل

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی از ترس عملیات مقاومتی در طول اعیاد یهودی


همزمان با فرا رسیدن آنچه به اصطلاح روز «عرش» خوانده می شود، منابع خبری از آماده باش ارتش و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس عملیات های مقاومتی خبر داده اند.

- همزمان با فرا رسیدن آنچه به اصطلاح روز عرش خوانده می شود، منابع خبری از آماده باش ارتش و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس عملیات های مقاومتی خبر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه العربی الجدید، در این زمینه، ارتش رژیم صهیونیستی و سرویس های امنیتی این رژیم تصمیم گرفتند سطح آمادگی خود را برای مقابله با تلاش ها برای انجام عملیات ضد صهیونیستی در طول تعطیلات عید عرش افزایش دهند.

شبکه عبری زبان کان در این باره گزارش داد که نهادهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم اشغالگر هشدارهایی درباره احتمال انجام ده ها عملیات ضد صهیونیستی به صورت روزانه در طول تعطیلات عید عرش که به مدت هفت روز ادامه دارد، دریافت کرده اند.

کان همچنین اعلام کرد که افزایش تعداد هشدارها درباره اجرای عملیات، ارتش رژیم صهیونیستی را بر آن داشت تا اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی قابل توجهی انجام داده است.

ازجمله این اقدامات و تدابیر تشدید گشت زنی ها در امتداد خط مرزی کرانه باختری و تقویت حضور پلیس در اطراف کنیسه های یهودی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی از ترس عملیات مقاومتی در طول اعیاد یهودی

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی از ترس عملیات مقاومتی در طول اعیاد یهودی