مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-05حوادث

پلمب 45 واحد صنفی متخلف در ماسال


فرمانده انتظامی ماسال از پلمب 45 واحد صنفی متخلف به علت و عدم رعایت قوانین و مقررات طی دو ماهه اخیر در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی ماسال از پلمب 45 واحد صنفی متخلف به علت و عدم رعایت قوانین و مقررات طی دو ماهه اخیر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی ترازی در گفت وگو با خبرنگاران به تلاش های شبانه روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره و اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلقان و مجرمان، سبب قانونمندی می شود و مولفه های امنیت را ارتقا می دهد.

وی با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در راستای نظارت و کنترل عملکرد اصناف طی دو ماهه اخیر از 719 واحد صنفی در سطح شهرستان ماسال بازدید کردند، افزود: در این بازدیدها 45 واحد صنفی متخلف به دلیل ناهنجاری های اجتماعی، عدم رعایت قوانین و مقررات و نقض ضوابط انتظامی در اجرای ماده 17 قانون نظام صنفی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال در پایان از معرفی متصدیان واحدهای صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضایی خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 45 واحد صنفی متخلف در ماسال

پلمب 45 واحد صنفی متخلف در ماسال