مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-09اقتصادي

مرغ و تخم مرغ را تنها به صورت بسته بندی شده بخرید


رییس اداره بررسی و مبارزه با بیماری های طیور، آبزیان و زنبور عسل دامپزشکی خراسان جنوبی از هم استانی ها خواست با خرید مرغ و تخم مرغ بسته بندی شده و تولید شده در مراکز تحت نظارت دامپزشکی در حفظ سلامت جامعه یاری رسان دامپزشکی باشند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره بررسی و مبارزه با بیماری های طیور، آبزیان و زنبور عسل دامپزشکی خراسان جنوبی از هم استانی ها خواست با خرید مرغ و تخم مرغ بسته بندی شده و تولید شده در مراکز تحت نظارت دامپزشکی در حفظ سلامت جامعه یاری رسان دامپزشکی باشند.

زهره زنگویی، امروز دوشنبه 17 مهر به رسانه های گروهی گفت: نظارت بر جوجه ریزی بیش از 15 میلیون قطعه جوجه گوشتی در مزارع پرورش مرغ گوشتی استان صورت گرفت.

وی افزود: صنعت طیور در استان خراسان جنوبی، علاوه بر نقش بسزایی که در ایجاد اشتغال و رونق تولید داراست با فراهم کردن گوشت مصرفی طیور به عنوان یکی از اقلام اصلی سبد خانوار ، تأمین امنیت غذایی استان خراسان جنوبی و استان های همجوار را بر عهده دارد.

رییس اداره بررسی و مبارزه با بیماری های طیور، آبزیان و زنبور عسل دامپزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: در بازه زمانی شش ماه نخست سال بیش از 15 میلیون قطعه جوجه ریزی در مزارع پرورش مرغ گوشتی و 947 هزار و 950 قطعه پولت تخم گذار در واحدهای نگهداری مرغ تخمگذار استان صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ و تخم مرغ را تنها به صورت بسته بندی شده بخرید

مرغ و تخم مرغ را تنها به صورت بسته بندی شده بخرید