مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-04سياسي

نویسنده ای که سراغ بی نام و نشان ترین رزمندگان می رود


حسن شیردل، نویسنده دفاع مقدس می گوید: همه نویسندگان به دنبال سوژه های ناب هستند و چه سوژه ای ناب تر از سوژه بچه های جنگ، این سوژه هم تاکنون تا هزار و 500 ساعت مصاحبه من را به دنبال خود کشیده است.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهی خاطرات را ورق می زنند و می نویسند، روایت می کنند و اصلا خستگی تنها چیزی است که حتی به آن فکر هم نمی کنند.

مطمئنا برای هر کاری نقطه شروع و جرقه ای در زندگی انسان زده شده که وی را وارد این مسیر پرفراز و نشیب می کند ما هم می خواهیم راوی نویسنده ای باشیم که وقتی حرف از نوشتن می شود به یاد پدرش میفتد که حتی روزنامه را صحافی می کرد و این علاقه به نوشتن را در وجود همه اعضای خانواده پرورش داد.

قلمش بیش از هر چیز با دفاع مقدس گره خورده است به طوری که در نوشته هایش ردپای عشق را می توان جست وجو کرد، از همان عشق های رویایی.

*قلمی که با دفاع مقدس عجین شد رمان ها، داستان ها و نوشته های جنگ و دفاع مقدس حاصل ایثارها، رشادت ها و شهادت های رزمندگان و حال و هوای آن روزهای جنگ است، بزرگ مردانی که جان های خود را از سر عشق و ایمان در دست گرفته و با شجاعتی بی مانند برای دفاع از ارزش ها و آب و خاک خود به جنگ پرداختند، البته جنگ با دستان خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح، گزارش ما هم وصف حال نویسنده ای است که قلمش با دفاع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده ای که سراغ بی نام و نشان ترین رزمندگان می رود

نویسنده ای که سراغ بی نام و نشان ترین رزمندگان می رود