مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 20:002023-09-25اجتماعي

بهره برداری از دو آموزشگاه خیّرساز در شیراز


در روزهای نخست آغاز سال تحصیلی جدید، طی مراسمی از دو آموزشگاه خیرساز در آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز بهره برداری شد.

- ایسنا/فارس در روزهای نخست آغاز سال تحصیلی جدید، طی مراسمی از دو آموزشگاه خیرساز در آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز بهره برداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدخلیل عسکری امروز، 3 مهر در آیین بهره برداری از دو آموزشگاه خیرساز در ناحیه یک شیراز، از دانش آموزان خواست تا در حفظ و نگهداری مدرسه که خانه دوم آن هاست، کوشا باشند و افزود: در سبک زندگی ایرانی اسلامی سفارش عمده ای به احترام به پدر و مادر شده است و لازم است که دانش آموزان به این مسئله توجه کنند.

وی همچنین از دانش آموزان خواست که نسبت به همسایه های مدارس توجه ویژه ای داشته باشند زیرا همراهی آنان در اجرای مطلوب برنامه های مدرسه مؤثر است.

عسکری در ادامه از اهتمام خیران مدرسه ساز در سطح استان تقدیر کرد و افزود: خیران مدرسه ساز همیشه پای کار آموزش و پرورش بوده اند لذا در زمینه تعلیم و تربیت قدم های بزرگی برداشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: آموزشگاه دخترانه ابتدایی زنده یاد سید علی خلیلی شیرازی دارای 12 کلاس درس است که در زمینی به مساحت 3150 متر مربع توسط خیّر مدرسه ساز مرحوم سید علی خلیلی شیرازی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال احداث شده و توسط اداره کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دو آموزشگاه خیّرساز در شیراز

بهره برداری از دو آموزشگاه خیّرساز در شیراز