مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 21:352023-09-30سياسي

شناورهای گردشگری شهاب قشم در هفته گردشگری زمین گیر شدند


شمار قابل توجهی از شناورهای گردشگری فعال در بخش شهاب قشم به دلیل مشکل کمبود سوخت همزمان با هفته گردشگری از فعالیت بازماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دبیر مجمع مطالبه گران بخش شهاب قشم امروز به رسانه ها اظهار داشت: حدود 450 شناور در حوزه گردشگری بخش شهاب فعال هستند که متاسفانه در یک هفته اخیر با مشکل کمبود سوخت مواجه شده اند.

محمود ابولی بیان داشت: پیگیری های بسیاری برای رفع مشکل این شناورها انجام شده اما فقط موفق به دریافت 50 لیتر سوخت برای 40 فروند شناور شدیم که این میزان سوخت پاسخگوی دو روز نیاز این شناورها است.

وی با بیان اینکه گذران معیشت بخش قابل توجهی از ساکنان بخش شهاب از حوزه گردشگری دریایی است، افزود: در صورتی که مسوولان فکری برای حل این مشکل نداشته باشند، خانواده های بسیاری با مشکل بیکاری مواجه می شوند که این موضوع خود آسیب های زیادی به دنبال دارد.

دبیر مجمع مطالبه گران شهاب قشم خاطرنشان کرد: طبق پیگیری های انجام شده ، قرار است که لیست شناورهای فعال از طریق فرمانداری و اداره بنادر و دریانوردی به شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی جهت تخصیص سوخت مورد نیاز اعلام شود که البته این موضوع پروسه ای زمانبر است و مسوولان باید راهکاری برای این موضوع اتخاذ و اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورهای گردشگری شهاب قشم در هفته گردشگری زمین گیر شدند

شناورهای گردشگری شهاب قشم در هفته گردشگری زمین گیر شدند