مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-15اقتصادي

رشد 4 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر طی 6 ماهه نخست امسال


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی، اولویت اول و آخر این سازمان در حوزه سرمایه گذاری است از رشد 4 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور طی 6 ماه نخست امسال خبر داد.

- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی، اولویت اول و آخر این سازمان در حوزه سرمایه گذاری است از رشد 4 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور طی 6 ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صفایی در همایش مدیران سازمان بنادر با بیان اینکه شاهد رشد 4 درصدی در بخش عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی کشور طی شش ماهه نخست سال 1402 نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت: خوشبختانه موارد طراحی و برنامه ریزی شده در حوزه دریایی و بندری به مرحله عملیاتی و اجرایی رسیده است.

تلاش برای ایجاد تحول در بخش تامین تجهیزات بندری به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان بنادر و دریانوردی، وی با بیان اینکه باید شاهد تحول در بخش تامین تجهیزات بندری باشیم، افزود: تامین تجیزات استراتژیک بندری در دستورکار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه همواره در کشور بر حسب تجارت دریابرد کشور، برنامه ریزی صورت گرفته است، عنوان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر حرکت مسئولان با مقوله دریا است و هیچ زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 4 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر طی 6 ماهه نخست امسال

رشد 4 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر طی 6 ماهه نخست امسال