مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:052023-09-23سياسي

منظم ترین دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبارات مشخص شد


در بازدید شبانه معاون استاندار و در آخرین روز از جذب اعتبارات عمرانی مشخص شد که منظم ترین دستگاه کدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه در آخرین روز از مهلت جذب اعتبارات عمرانی توسط ادارات به تعدادی از ادارات کل استان کهگیلویه و بویراحمد سری زد تا وضعیت جذب اعتبارات را مورد بررسی قرار دهد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در آب منطقه ای تعدادی از اسناد این اداره کل را در محل ذی حسابی مورد بررسی قرار داد که معلوم شد آب منطقه ای کهکیلویه و بویراحمد بهترین عملکرد را در جذب اعتبارات عمرانی داشته است.

آرش مصلح اینگونه توضیح داد که 751 میلیارد تومان اعتبار در سال 1401 داشته ایم که در مرداد ماه 660 میلیارد تومان آن جذب و بقیه مانده بود آنگونه که مدیرعامل آب منطقه ای می گوید آنها روزی 2 میلیارد تومان جذب کرده اند.

امسال 63 مناقصه و سال قبل 70 مناقصه برگزار شده است همچنین مدیرعامل آب منطقه ای می گوید 340 میلیارد تومان صورت وضعیت داریم که باید پولی برای پرداخت آن وجود داشته باشد و تنها دستگاهی هستیم که همه عملیات های مالی آن به صورت سیستمی است.

مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه بویراحمد می گوید حدود یک پنجم اعتبارات استان متعلق به این دستگاه است که به بهترین نحو جذب شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منظم ترین دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبارات مشخص شد

منظم ترین دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبارات مشخص شد