مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-27پزشكي

ارتقاء بیمارستان ولایت دامغان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از ارتقاء بیمارستان ولایت دامغان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از ارتقاء بیمارستان ولایت دامغان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی خبر داد.

دکتر کامران قدس 5 مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری های این دانشگاه، مجوز رسمی تبدیل بیمارستان ولایت دامغان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.

وی ادامه دادد: با توجه به پیگیری های قبلی و ارزیابی انجام شده توسط بازرسان وزارت بهداشت جهت انجام اعتبار بخشی آموزشی بیمارستان ولایت دامغان و با توجه به حضور پزشکان فوق تخصص و متخصص در بیمارستان ولایت دامغان و کادر توانمند در این مرکز و زیر ساخت های مناسب ، طبق ارزیابی های اعتباربخشی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشخص شد که این بیمارستان قابلیت تبدیل به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی را دارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های چندین ساله اعضای هیات علمی، اساتید، پزشکان و تمامی کارکنان این مرکز افزود: اخذ این مجوز همچنین با پیگیری های مجددانه معاون، مدیران و کارکنان معاونت آموزشی و دیگر واحدهای دانشگاه علوم پزشکی استان به دست آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء بیمارستان ولایت دامغان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی

ارتقاء بیمارستان ولایت دامغان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی