مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:252023-09-26سياسي

نوزدهمین یادواره شمس قریشی در سنندج برگزار می شود


سرپرست حوزه هنری استان کردستان گفت: به همت حوزه هنری استان کردستان همزمان با آغاز هفته وحدت بزرگترین مراسم مولودی خوانی کشور یادواره عارف نامی کرد سیدبهاءالدین شمس قریشی چهارشنبه 5 مهرماه از ساعت 20 در صحن جدید مسجد جامع سنندج برگزار می شود.

- نوزدهمین یادواره "شمس قریشی" در سنندج برگزار می شود ایسنا/کردستان سرپرست حوزه هنری استان کردستان گفت: به همت حوزه هنری استان کردستان همزمان با آغاز هفته وحدت بزرگترین مراسم مولودی خوانی کشور یادواره عارف نامی کرد"سیدبهاءالدین شمس قریشی"چهارشنبه 5 مهرماه از ساعت 20 در صحن جدید مسجد جامع سنندج برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افشین آزادی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک ربیع الاول و جشن های هفته وحدت گفت: یکی از مهمترین ویژگی های فرهنگی استان هنر و فرهنگ کردستان همدلی و وحدت بین فرق اسلامی تحت لوای پیامبر رحمت و مهربانی ها حضرت ختمی مرتبت محمد المصطفی (ص) است که نمود آن در ایام ماه مبارک ربیع به خوبی به نمایش گذاشته می شود.

وی ایجاد اختلاف بین فرق اسلامی را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از راهبردهای اصلی دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: آنچه که مهم است تلاش در جهت روشنگری و تبیین این فتنه و دسیسه بزرگ در بین برادران اهل سنت و تشیع است و میلاد نبی مکرم اسلام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزدهمین یادواره شمس قریشی در سنندج برگزار می شود

نوزدهمین یادواره شمس قریشی در سنندج برگزار می شود