مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-08بين الملل

عملیات حماس تلاش ایران برای توقف مذاکرات عربستان و اسراییل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «تام کاتن»، سناتور جمهوری خواه آمریکا ضمن حمایت کامل از رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات بزرگ و غافلگیرانه «طوفان الاقصی» مبارزان فلسطینی، - کاخ سفید اعلام کرده ایران در عملیات مقاومت فلسطین دخالتی ندارد، اما سناتور آمریکایی مدعی شد که عملیات طوفان الاقصی تلاش آشکار ایران برای منحرف کردن مذاکرات عربستان و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تام کاتن ، سناتور جمهوری خواه آمریکا ضمن حمایت کامل از رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات بزرگ و غافلگیرانه طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی، تلاش ایران برای اختلال در روند عادی سازی روابط بین عربستان و رژیم صهیونیستی است.

وی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مدعی شد: این جنگ تلاشی آشکار از طرف ایران برای منحرف کردن مذاکرات صلح بین اسراییل و عربستان سعودی است.

این سناتور آمریکایی با بیان اینکه آمریکا باید تمام کمک های دیپلماتیک و تجهیزات نظامی لازم را برای نابودی حماس در ا ختیار رژ یم صهیونیستی قرار دهد افزود که دولت بایدن باید تمام تعامل ها با دولت ایران را متوقف کند.

این سناتور آمریکایی در حالی مدعی دخالت ایران در عملیات طوفان الاقصی شده که یک مقام ارشد دولت آمریکا بامداد یکشنبه اذعان کرد که هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات حماس تلاش ایران برای توقف مذاکرات عربستان و اسراییل است

عملیات حماس تلاش ایران برای توقف مذاکرات عربستان و اسراییل است