مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-11بين الملل

برلین: تل آویو پیشنهاد کمک نظامی ما را نپذیرفت


وزیر دفاع آلمان می گوید تل آویو به برلین گفته که در بحبوحه تشدید درگیری ها با گروه های مقاومت فلسطین و حملات به نوار غزه، هنوز به کمک نظامی و فنی آلمانی ها نیاز ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع آلمان امروز (چهارشنبه) خبر داد که رژیم موقت صهیونیستی پیشنهاد کمک نظامی برلین را نپذیرفته است.

بوریس پیستوریوس وزیر دفاع آلمان می گوید تل آویو به برلین گفته که در بحبوحه تشدید درگیری ها با گروه های مقاومت فلسطین و حملات به نوار غزه، هنوز به کمک نظامی و فنی آلمانی ها نیاز ندارد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، پیستوریوس بعد از جلسه کمیته دفاع پارلمان آلمان توضیح داد که پیشنهاد حمایت نظامی برلین را به یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم تروریست صهیونیستی ارائه کرده است.

وی ضمن اشاره به پیشنهاد مشابهی که او به وابسته نظامی رژیم صهیونیستی در برلین ارائه کرده، اظهار داشت: هر دو نفر گفتند که فعلا نیازی به حمایت نظامی یا فنی برلین ندارند بلکه حمایت سیاسی اهمیت دارد .

وزیر دفاع آلمان با بیان اینکه حمایت سیاسی برلین از رژیم کودک کُش صهیونیستی غیرقابل انکار است، آمادگی کشورش برای ارائه کمک های غیرنظامی به تل آویو را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برلین: تل آویو پیشنهاد کمک نظامی ما را نپذیرفت

برلین: تل آویو پیشنهاد کمک نظامی ما را نپذیرفت