مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:472023-09-25سياسي

کانون های مساجد ظرفیتی برای فعالیت های مسجد محور


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر ضرورت تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: کانون های مساجد ظرفیتی برای احیای مساجد و تقویت فعالیت های مسجد محور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام احمد رضا غلامی ظهر امروز در دیدار و هم اندیشی با مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، بر ضرورت تقویت مساجد تاکید کرد و افزود: امروز رشد و تعالی و حفظ نظام در مسجد باید پایه ریزی شود.

وی با اشاره به نقش مساجد از صدر اسلام تاکنون، اظهار کرد: مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی، دفاع از انقلاب و تثبیت و صدور انقلاب اسلامی نقشی موثر و بی بدیل دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه مسجد باید ملجأ و پناهگاه مردم باشد، بیان کرد: در مساجد باید با برنامه ریزی مناسب جهت رفع دغدغه های مردم اقدام شود.

غلامی تصریح کرد: مسجد طراز انقلاب اسلامی باید ملجأ و پناهگاه مردم بوده و فعالیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با محوریت مساجد صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی بزرگ در حوزه دینی و فرهنگی هستند، ادامه داد: کانون های مساجد ظرفیتی برای احیای مساجد و تقویت فعالیت های مسجد محور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های مساجد ظرفیتی برای فعالیت های مسجد محور

کانون های مساجد ظرفیتی برای فعالیت های مسجد محور