مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-07اقتصادي

شناسایی و توانمندسازی واحدهای تولیدی ضروری است


شناسایی و توانمندسازی واحدهای تولیدی و سوق دادن آن ها به بحث صادرات محور ضروری است.

- ایسنا/کردستان رییس بسیج اصناف کشور گفت: شناسایی و توانمندسازی واحدهای تولیدی و سوق دادن آن ها به بحث صادرات محور ضروری است.

غلامرضا حسن پور امروز (15مهر) در دیدار با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان اظهار کرد: شناسایی و پالایش توانمندی های بازار در امر توسعه و اشتغالزایی ضروری است.

وی افزود: کمک به رونق اقتصادی و کسب و کار کمک به اشتغال به ویژه در فعالیت های اقتصادی خرد و خانوادگی توجه به صادرات با اولویت بازارهای کشورهای همسایه و همچنین محرومیت زدایی از طریق فعالیت گروه های جهان است که به لطف الهی موفقیت های چشمگیری در این زمینه داشته ایم.

رییس بسیج اصناف کشور بیان کرد: تولید و مانع زدایی و پشتیبانی ها یک فرمان از سوی رهبر است که همه بسیجیان موظف به عمل به آن هستند.

حسن پور بر افزایش کارگاه ها و تولیدهای خانوادگی تاکید کرد و یادآور شد: با کمک بە سرمایه های کوچک و بزرگ باید موانع را شناسایی و به یکپارچه سازی این واحدها بپردازیم.

وی با اشاره به این مطلب که راه اندازی و احیای کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل هدف اصلی مانع زدایی در تولید است، ادامه داد: ما به افزایش ظرفیت مجموعه های تولیدی کمک خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و توانمندسازی واحدهای تولیدی ضروری است

شناسایی و توانمندسازی واحدهای تولیدی ضروری است