مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-10سياسي

تغییرات جدید در آیین نامه وکالت


رییس کل دادگستری استان زنجان با تایید گله مندی مردم از دریافت حق وکاله های نامتعارف از سوی برخی وکلا، از طرح تسهیل دسترسی مردم به وکیل خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام فرجی بر حق، رییس کل دادگستری استان زنجان صبح امروز در دیدار با دبیر و معاونان حزب موتلفه اسلامی استان زنجان اظهار داشت: قانون شوراهای صلح و سازش بدون صدور رای، که در سال 99 تصویب شده در حال گسترش است و با  تشکیل دادگاه های این منظور، تا حد زیادی در کاهش دعاوی و جلوگیری از طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده های حقوقی و قضایی موثر خواهد بود.

فرجی بر حق  افزود: در این شوراها از ظرفیت خود معتمدین مردم بهره گیری می شود تا ضمن فرهنگ سازی صلح و گذشت در جامعه، رعایت حقوق همدیگر هم با میانجیگری نهادینه شود.

وی همچنین ضمن تایید گله مندی مردم از دریافت حق وکاله های نامتعارف از سوی برخی وکلا، از طرح تسهیل دسترسی مردم به وکیل خبر داد و افزود: با تغییرات جدید در آیین نامه وکالت و نیز جذب حقوقدانان جدید، این نیاز همیار حقوقی مردم بر طرف می شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان با تجلیل از خدمات پیشگامان مجموعه حزب ولایی موتلفه اسلامی گفت: این تشکل نظام که با نظر حضرت امام( ره) تشکیل شده و با حضور بزرگ مردانی چون شهید بهشتی، شهید لاجوری، شهید مطهری، شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات جدید در آیین نامه وکالت

تغییرات جدید در آیین نامه وکالت