مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 22:302023-10-07بين الملل

رژیم صهیونیستی برق غزه را قطع کرد


همزمان با موفقیت شاخه نظامی حماس در تقابل با ارتش رژیم صهیونیستی، وزیر انرژی این رژیم شنبه شب دستور قطع برق غزه را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال موفقت غافلگیر کننده شاخه نظامیان حماس در عملیات طوفان الاقصی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی، سران این رژیم شنب شب دستور قطع برق غزه را صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری، رژیم صهیونیسیت شبانگاه شنبه دستور قطع برق غزه را صادر کرد.

برق غزه از سوی رژیم اسراییل تامین می شود.

اسراییل کاتس وزیر انرژی رژیم اسراییل در پستی در شبکه اجتماعی اکس نوشت: من به شرکت برق دستور دادم که برق رسانی به نوار غزه را متوقف کند.

صبح روز شنبه (امروز) بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل آویو، محمد الضیف فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی امروز (15 مهر) از افزایش تلفات صهیونیست ها در پی عملیات بزرگ نیروهای حماس در شهرک های صهیونیست نشین، به 100 کشته و بیش از 800 زخمی خبر داد.

در این میان ابوعبیده سخنگوی گردان های عزالدین القسام به شبکه الجزیره گفت که عملیات طوفان الاقصی در مرحله اول خود قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی برق غزه را قطع کرد

رژیم صهیونیستی برق غزه را قطع کرد