مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:062023-10-11سياسي

آب نیمی از شهر الیگودرز از تونل قمرود تامین شود


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، تامین آب نیمی از شهر الیگودرز از تونل قمرود را یک نیاز دانست و گفت: به لحاظ فنی این امکان فراهم است و می توان موضوع کم آبی را حل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، محمد خدابخشی پیش از ظهر امروز در آیین آبرسانی به 20 روستای الیگودرز و شهر جدید شاپورآباد این شهرستان، اظهار کرد: برای توسعه یافتن یک منطقه باید زیرساخت های لازم آن فراهم و یا تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: 408 کیلومتر تعهد در حوزه راه الیگودرز ایجاد شده، در حوزه گازرسانی نیز شول آباد هفته آینده افتتاح می شود و پست 400 کیلووات برق این شهرستان حدود 60 درصد پیشرفت دارد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فیبر نوری در دورترین روستاهای الیگودرز رفته و پوشش اینترنتی و مخابراتی خوبی در این شهرستان داریم، افزود: طرح آبرسانی به روستاهای زیان دیده از قمرود پس از اجرای این طرح انجام شده است.

خدابخشی، تامین آب نیمی از شهر الیگودرز از تونل قمرود را یک نیاز دانست و افزود: به لحاظ فنی این امکان فراهم است و می توان موضوع کم آبی را حل کرد.

وی ادامه داد: بر اساس مطالعات آمایش سرزمین، کشاورزی مزیت نسبی لرستان است، از این رو لازم است مطالعات سدهای کوچک کشاورزی استان تکمیل و به کمیسیون ماده 23 ارسال و مجوزهای لازم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب نیمی از شهر الیگودرز از تونل قمرود تامین شود

آب نیمی از شهر الیگودرز از تونل قمرود تامین شود