مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 15:202023-09-28سياسي

حضور جوانان و نوجوانان در نماز جمعه تقویت شود


امام جمعه اردستان خواستار تقویت حضور بیشتر جوانان و نوجوانان مطالبه گر در نمازجمعه شد و تصریح کرد: یکی از وظایف ستاد نمازجمعه اردستان که بر زمین مانده تشکیل ستاد ویژه جوانان و نوجوانان است.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان خواستار تقویت حضور بیشتر جوانان و نوجوانان مطالبه گر در نمازجمعه شد و تصریح کرد: یکی از وظایف ستاد نمازجمعه اردستان که بر زمین مانده تشکیل ستاد ویژه جوانان و نوجوانان است.

حجت الاسلام حسن دهشیری شامگاه (چهارشنبه،5 مهر)در جلسه ستاد نمازجمعه اردستان، اظهار کرد: اصلی ترین هنر و عملکرد اعضای ستاد نماز جمعه اردستان تقویت و پرشور برگزار کردن مراسم نماز جمعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از علت های خلوت شدن نماز جمعه سراسر کشور، نمازهای جماعت و حتی جلسات مذهبی فعالیت دشمن و افزایش عوامل بازدارنده در عرصه های مختلف است، افزود: دشمن در سال های اخیر به عناوین و موضوعات مختلف بر علیه اینگونه جلسات کارهای ضد تبلیغی انجام داده است که اتفاقا برخی مواقع نتیجه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه اردستان خواستار تقویت حضور بیشتر جوانان و نوجوانان مطالبه گر در نماز جمعه شد و تصریح کرد: یکی از وظایف ستاد نماز جمعه اردستان که بر زمین مانده تشکیل ستاد ویژه جوانان و نوجوانان است تا در آن جلسات راهکارهایی برای جذب جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جوانان و نوجوانان در نماز جمعه تقویت شود

حضور جوانان و نوجوانان در نماز جمعه تقویت شود