مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:362023-10-14سياسي

همراهی 100 هزار خیر با نظام سلامت کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدجواد حیدری پور، امروز در اولین نشست شورای هماهنگی مشارکت های مردمی دانشگاه که در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد، تبریز را از فعال ترین شهرهای کشور در حوزه مشارکت های مردمی و خیرین سلامت یاد کرد و اظهار کرد:  تبریز در حوزه خیرین سلامت و مشارکت های مردمی پیشتاز است و ما قدردان خیرین و دست اندرکاران این حوزه هستیم.

وی گفت: تامین سلامت جامعه علاوه بر اینکه بر عهده دولت است یک بخش مهم غیر دولتی و فرا وزارتی است  و جزو موضوعاتی است که به همه مردم ارتباط پیدا می کند چرا که با عدم تامین سلامت جامعه ، زندگی برای افراد آن جامعه دشوار می شود.

حیدری پور افزود: حوزه سلامت وجه اشتراک همه جناح ها است و تنها حوزه ای است که حتی مخالفین اعتقادی و سیاسی نیز در برخی از موارد در تامین سلامت مردم کمک می کنند و این نشانگر اهمیت سلامت در جامعه است.

وی افزود: در این دولت و همچنین در وزارت بهداشت به حوزه مشارکتهای مردمی و امور خیریه توجه ویژه شده است و همچنین شخص وزیر بهداشت نیز نگاه جدی به این موضوع دارند.

مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اهمیت توجه خیرین سلامت بر نیازهای جامعه افزود: دولت و وزارت بهداشت از نظر اقتصادی قادر بر حل تمام مسائل نیست و نقش خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی 100 هزار خیر با نظام سلامت کشور

همراهی 100 هزار خیر با نظام سلامت کشور