مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-10اجتماعي

آسیب های اولویت دار زنان در خراسان جنوبی و راهکارهایی برای رفع آن 


سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: افزایش زندانیان زن غیربومی، طلاق  و مشکلات روانپزشکی از جمله آسیب های اولویت دار استان بوده که برای رفع آن راهکارهایی با اهرم مردمی سازی تدبیر شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: افزایش زندانیان زن غیربومی، طلاق  و مشکلات روانپزشکی از جمله آسیب های اولویت دار استان بوده که برای رفع آن راهکارهایی با اهرم مردمی سازی تدبیر شده است.

  فهیمه زنگویی، در گفت وگو با ایسنا، شادی را از نیازهای ضروری برای زنان دانست و اظهار کرد: یکی از فاکتورهای مهم توسعه نشاط اجتماعی زنان است و در مورد راهکارهای توسعه نشاط اجتماعی در دو ساله اخیر با نگاهی که دولت داشته به طور خاص درخواست بودجه شده و احداث پارک های بانوان در اولویت است.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: در مرکز استان و تقریبا در تمام شهرستان های استان پارک های بانوان ایجاد شده و در شهرستان های بزرگ تجهیز و راه اندازی اولیه شده اما به تجهیز بیشتر نیاز دارد تا مواردی چون اکران فیلم، کافه، مراکز نگهداری کودک و زمین های ورزشی در دل این سازه ها جای گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اولویت دار زنان در خراسان جنوبی و راهکارهایی برای رفع آن 

آسیب های اولویت دار زنان در خراسان جنوبی و راهکارهایی برای رفع آن