مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 00:452023-10-11اقتصادي

همکاری 6000 میلیارد تومانی فولاد مبارکه اصفهان با شرکت های دانش بنیان


مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه از همکاری 6000 میلیارد تومانی این واحد بزرگ صنعتی با شرکت های و واحدهای دانش بنیان طی یک سال اخیر خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه از همکاری 6000 میلیارد تومانی این واحد بزرگ صنعتی با شرکت های و واحدهای دانش بنیان طی یک سال اخیر خبر داد.

یحیی پالیزدار 19 مهرماه در چهارمین همایش سرمایه گذاری فولادی شو در دانشگاه سمنان اظهار کرد: صنعت فولاد ایران در آغاز به خارج از کشور وابسته بود اما در حال حاضر، با مطرح شدن نهضت بومی سازی به نقطه ای رسیدیم که بیش از 90 درصد از مواد مصرفی در فولاد مبارکه اصفهان از داخل کشور تامین می شود.

وی از افزایش سطح همکاری های این صنعت بزرگ با مجموعه های دانش بنیان خبر داد و افزود: در طول سال، این مجموعه بالغ بر پنج تا 6 هزار میلیارد تومان با شرکت های دانش بنیان کشور کار می کند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون، مجموعه فولاد مبارکه اصفهان 550 میلیارد تومان برای شرکت های دانش بنیان سرمایه گذاری انجام داده و این اقدام برای رقابت با رقبای خارجی ضروری است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه تصریح کرد: مباحث زیست محیطی صنعت در دنیا در حال تغییر است و به واسطه این موضوع برای رقابت پذیری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 6000 میلیارد تومانی فولاد مبارکه اصفهان با شرکت های دانش بنیان

همکاری 6000 میلیارد تومانی فولاد مبارکه اصفهان با شرکت های دانش بنیان