مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-21بين الملل

السیسی: ما گذرگاه را نبستیم، اسراییل آن را بمباران کرد


رییس جمهور مصر در آغاز نشست قاهره گفت که ما گذرگاه را نبستیم بلکه اسراییل آن را بمباران کرد و ما همچنان مخالف کوچ اجباری فلسطینیان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، عبدالفتاح السیسی ، رییس جمهور مصر امروز شنبه در آغاز نشست قاهره گفت که ما گذرگاه را نبستیم بلکه اسراییل آن را بمباران کرد و ما همچنان مخالف کوچ اجباری فلسطینیان هستیم.

عبدالفتاح السیسی در این نشست اظهار داشت: به صراحت کشتار یا ارعاب شهروندان را محکوم می کنیم.

رییس جمهور مصر در این نشست با بیان اینکه مصر گذرگاه رفح را نبسته ، بلکه اسراییل آن را بمباران کرده است، گفت: بار دیگر بر خواسته خود برای حمایت بین المللی از ملت فلسطین و  تمام  غیرنظامیان تاکید می کنیم.

السیسی در سخنرانی امروز خود گفت که با جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا توافق کرده است،گذرگاه رفح باز شود و ادامه داد: بار دیگر بر مخالفت خود با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفت کرده و آن را حذف نهایی مسئله فلسطین می دانیم.

وی در ادامه افزود: هر کس گمان می کند که ملت مقاوم فلسطین تمایل به ترک سرزمین خود، حتی اگر تحت اشغالگری باشند، دارند، سخت در اشتباه است.

این اظهارات در شرایطی مطرح می شود که بعد از 14 روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران بی وقفه مناطق مسکونی، صبح امروز اولین کاروان از کمک های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السیسی: ما گذرگاه را نبستیم، اسراییل آن را بمباران کرد

السیسی: ما گذرگاه را نبستیم، اسراییل آن را بمباران کرد