مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 06:202023-10-12ورزشي

پیش بینی یک رییس فدراسیون: 12 طلا در پاراآسیایی می گیریم


رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از اعزام 6 رشته ورزشی نابینایان و کم بینایان به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: با ارزیابی که از وضعیت ورزشکاران اعزامی به هانگژو داریم کسب 12 مدال طلا در این بازی ها قابل پیش بینی است.

- رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از اعزام 6 رشته ورزشی نابینایان و کم بینایان به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: با ارزیابی که از وضعیت ورزشکاران اعزامی به هانگژو داریم کسب 12 مدال طلا در این بازی ها قابل پیش بینی است.

محمدرضا مظلومی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعزام 60 ورزشکار نابینا و کم بینا به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در 6 رشته ورزشی اظهار کرد: در این دوره از بازی های پاراآسیایی در هانگژو چین با 60 ورزشکار در 6 رشته شطرنج (12 ورزشکار زن و مرد)، دوومیدانی (17 ورزشکار زن و مرد)، جودو(8 ورزشکار)، شنا (یک ورزشکار)، فوتبال پنج نفره (10 ورزشکار) و گلبال (12 ورزشکار زن و مرد) شرکت خواهیم کرد که طبق پیش بینی به عمل آمده در سه رشته دوومیدانی، شطرنج و جودو شرایط کسب 12 مدال طلا را داریم.

وی در ارزیابی از سایر رشته های اعزامی نابینایان و کم بینایان گفت: در فوتبال 5 نفره و گلبال تلاش بر این است که جزو 3 تیم برتر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی یک رییس فدراسیون: 12 طلا در پاراآسیایی می گیریم

پیش بینی یک رییس فدراسیون: 12 طلا در پاراآسیایی می گیریم