مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:002023-09-28اجتماعي

تعداد خانه محیط زیست در کشور به 2200 خانه افزایش یافت


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: با هدف ارتقاء مشارکت و مردمی سازی حفظ و حراست، تعداد خانه های محیط زیست شهری و روستایی به 70 خانه افزایش یافته است.

- ایسنا/مازندران معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: با هدف ارتقاء مشارکت و مردمی سازی حفظ و حراست، تعداد خانه های محیط زیست شهری و روستایی به 70 خانه افزایش یافته است.

نورالله مرادی شامگاه 5 مهر ماه در حاشیه آیین افتتاح همزمان 70 خانه محیط زیست مازندران که به صورت نمادین در کانون پرورش فکری آمل برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: در حال حاضر به طور میانگین در هر استان از 80 تا 100 خانه محیط زیست شهری و روستایی راه اندازی شده که در برخی از استان ها این تعداد کمتر و برخی استان های دیگر بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه خانه های محیط زیست به عنوان مکانی برای هم اندیشی گروه ها و انجمن های محیط زیستی برای شناسایی و رفع مشکلات زیستی محیطی هر منطقه راه اندازی می شود، تصریح کرد: تا پایان امسال برنامه افزایشی خانه های محیط زیست وجود ندارد، اما کیفی کردن برنامه ها در خانه های محیط زیست برای مشارکت بیشتر مردم و تولید محتوا در این بخش به صورت جدی در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد خانه محیط زیست در کشور به 2200 خانه افزایش یافت

تعداد خانه محیط زیست در کشور به 2200 خانه افزایش یافت