مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:412023-10-21اقتصادي

حمایت 25 میلیارد تومانی از بیماران خاص طی 6 ماهه نخست امسال در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، دکتر محمد دریجانی صبح امروز در نشست خبری که به منظور بزرگداشت هفته بیمه سلامت در استان برگزار شده است، اظهار کرد: هر ساله از 29 مهرماه تا پنجم آبان ماه به عنوان هفته بزرگداشت بیمه سلامت در سطح کشور نامگذاری و برنامه های متنوعی در این حوزه برنامه ریزی شده است.

وی با بیان این که بیمه درمانی باید در کشور اجباری شود، افزود: بیمه سلامت، آموزش، پیشگیری و سلامت خانواده ، بیمه سلامت، سازمان هوشمندو خدمات الکترونیک سلامت ، بیمه سلامت، حمایت از بیماران خاص، صعب العلاج و نادر، مشارکت های اجتماعی و خیرین سلامت و بیمه سلامت، پوشش همگانی، دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و حفاظت مالی از بیمه شدگان از جمله عناوین روزهای هفته بیمه سلامت است.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده در تأسیس صندوق حمایتی از بیماران خاص با 107 عنوان بیماری را از جمله اقدامات انجام شده در راستای ارتقاء خدمات درمانی دانست و گفت: از تعداد کل عناوین بیماری صندوق حمایتی بیماران خاص، 55 مورد آن نشان دار شدند.

دریجانی تصریح کرد: بیمه سلامت، ارتقاء خدمات، خرید راهبردی و نظارت بر ارائه خدمات مطلوب سلامت ، بیمه سلامت، اطلاع رسانی، توانمندسازی، مشتری مداری و جهاد تبیین و بیمه سلامت، حمایت از درمان زوجین نابارور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 25 میلیارد تومانی از بیماران خاص طی 6 ماهه نخست امسال در یزد

حمایت 25 میلیارد تومانی از بیماران خاص طی 6 ماهه نخست امسال در یزد