مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-10سياسي

همدلی و کار جمعی لازمه ی توسعه بیشتر کلان شهر کرمانشاه


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه گفت: همراهی، همدلی و نقد سازنده به دور از حاشیه همواره پیش برنده رفع مشکلات و خدمات رسانی در حوزه شهری کلان شهر کرمانشاه است.

- امیررضا همایون دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اعتقاد ما این است رفع مشکلات و خدمات رسانی در حوزه شهری نیازمند همراهی، همدلی و نقد سازنده به دوراز حاشیه است و همواره از این سه مقوله استقبال می کنیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه بابیان اینکه گاها نقدهای یک طرفه ای  به وضعیت فضای سبز شهر صورت می گیرد گفت: ما در این حوزه با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم، هرچند که باوجوداین مشکل هیچ کوتاهی صورت نگرفته و از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود برای حفظ، احیا و گسترش بیشتر فضاهای سبز استفاده می شود.

دولتشاهی با اشاره به اینکه در خصوص کمبود نیروی انسانی مشکلاتی در حوزه بازیافت وجود دارد افزود: در تلاش هستیم این مشکلات با همراهی و مشارکت اعضای شورای اسلامی شهر مرتفع شود.

715 بوستان در شهر کرمانشاه داریم وی بابیان اینکه هم اکنون 715 بوستان در شهر کرمانشاه وجود دارد، تصریح کرد: چندی پیش یک پارک جدید در کرمانشاه ایجاد و سه بوستان دیگر هم در مناطق شهرداری کرمانشاه در آینده بسیار بسیار نزدیک به بهره برداری می رسد و فضای سبز سراب قنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی و کار جمعی لازمه ی توسعه بیشتر کلان شهر کرمانشاه

همدلی و کار جمعی لازمه ی توسعه بیشتر کلان شهر کرمانشاه