مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-16حوادث

پناهگاه حیات وحش انگوران برای متخلفان امن نیست


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان گفت: محیط بانان پناهگاه حیات وحش انگوران روز گذشته یک فرد متخلف را به جرم شروع به شکار چهارپایان دستگیر کردند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان گفت: محیط بانان پناهگاه حیات وحش انگوران روز گذشته یک فرد متخلف را به جرم شروع به شکار چهارپایان دستگیر کردند.

حسین علی ملکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از فرد متخلف یک قبضه اسلحه قاچاق به همراه یک تیر فشنگ چارپاره و یک تیرفشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط کردند.

فرد متخلف جهت رسیدگی به تخلفات خود به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد.

وی در رابطه با جرم بودن شکار حیوانات و جانوران وحشی، ادامه داد: طبق ماده 608 قانون مجازات اسلامی شکار حیوانات و جانوران وحشی حفاظت شده بدون مجوز قانونی جرم بوده و مجرمان به حبس از سه ماه تا سه سال و جزای نقدی از یک و نیم میلیون ریال تا 18 میلیون ریال محکوم خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه انتشار فیلم و تصویر حیوان آزاری در فضای مجازی و شکار غیرمجاز حیوانات حفاظت شده نیز جرم بوده و برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد، ماموران یگان حفاظت محیط زیست این اداره به طور شبانه روزی مشغول پایش و رصد در مناطق تحت مدیریت و اراضی آزاد استان هستند و در صورت مشاهده تخلف مطابق قانون با شکارچیان و صیادان غیرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهگاه حیات وحش انگوران برای متخلفان امن نیست

پناهگاه حیات وحش انگوران برای متخلفان امن نیست